Zurück

In den Warenkorb

Empfehlung per E-Mail versenden

Probeexemplar anfordern

Gerne schicken wir Ihnen ein Probeexemplar an die angegeben Adresse.
5 Dysfunctions of a Company

5 Dysfunctions of a Company

vonMarsden, Leonard
Englisch, Erscheinungstermin 06.02.2022
lieferbar

eBook

3,99 €
(inkl. MwSt.)

Buch (broschiert)

17,40 €
(inkl. MwSt.)

Informationen zum Titel

978-1-66981-014-8
06.02.2022
2022
eBook
EPUB mit Adobe DRM
70
Englisch
Have you ever worked for an organization and felt like something was off or dysfunctional? Or an organization that you knew for sure was toxic and dysfunctional? From my twenty-two years in the United States Army, three years as an imbedded contractor, and over eighteen years in manufacturing and from the things that I learned while working on my MBA at the Jack Welch Management School, I have worked the entire spectrum of organizations, from totally dysfunctional to fully functional, and distilled it down to five main categories so that once your recognize them, you can start to improve them or get out of that toxic environment and know what to look for the next time.
Born in Xenia, Ohio, in 1961, Leonard J. Marsden Jr. joined the army two weeks after turning seventeen in 1978. He started a family in 1980, navigated a military career, and helped raise a family of four children, with multiple assignments throughout the world. He turned eighteen in Korea and fifty in Afghanistan. He was kicked out of high school in the eleventh grade and now has an AA in liberal arts, a BS in accounting, and an MBA with a GPA of 3.97. He was part of a four-man team that set a world record in bench pressing back in 1987 and worked as a civilian in organizations, ranging from building liftgates and machines that drove out of the plant and cut down trees to making lip balms and moisturizers and finally bar grating.
Kundenmitteilung
EU-Datenschutzgrundverordnung

Die DSGVO stärkt die Datenschutzrechte europaweit für uns alle. Bei vub haben wir aus diesem Anlass unsere Datenschutzerklärung grundlegend verändert:

  • Wir stellen noch übersichtlicher dar, wie und wofür wir personenbezogene Daten verarbeiten (wenn überhaupt, denn das Verwerten Ihrer persönlichen Daten ist überhaupt nicht unser Geschäft!).
  • Wir informieren in unserer neuen Datenschutzerklärung über die Kundenrechte.
  • Wir haben die Datenschutzerklärung übersichtlicher gestaltet.
  • Ab dem 25. Mai 2018 können Sie in Ihrem Kundenkonto im Menü unter „mein vub - Einstellungen“ den gewünschten Datenschutz selbst einstellen.

Bei Fragen wenden Sie sich bitte jederzeit an unseren vub-Kundenservice und Ihre bekannten Ansprechpartner unter premiumservice@vub.de.

Bestätigung